Asta nu are ce cauta pe blogul asta dar e o tara libera

Sunt prinsa intr-o agonie continua cu care am fost nevoita sa ma invat. Sunt momente ca asta, in care mi se opreste mintea si incep sa simt punctul mort sau agonia de care ziceam. Nu dureaza mult pana-mi trece, de-aia incerc sa dau repede din degete. E ciudat. 5, 10 minute in care orice e frumos pentru mine dispare, si ramane agonia asta ; mama ei. Of, si tot nu pot, nu pot, nu pot sa explic exact ce simt. Deja am folosit de 3 ori cuvantul « agonie » si ma indrept rapid catre exces si uciderea unui text interesant. Cum sa zic eu ? Uite, de exemplu, acum am un nodulet in capul pieptului. Parca mi s-a contractat toata suflarea acolo. Cred ca de-aia nu mai gandesc eu limpede. Impulsurile catre creier ajung mai greu decat RATB-ul 182 intr-o zi de luni la ora 18. Nu vreau, refuz, refuz sa pronunto-scriu cuvantul « viata », chiar daca despre asta e vorba. Acum na, cumva, am zis-o.

E si mai greu cand nu mai poti sa respiri cat trebuie.

Uneori am impresia ca sunt un om care nu stie sa respire. Cred ca de aici incepe sa se instaleze programul supravietuire.exe. Sa zic ca, asta este prima etapa, cea fizica. Respir cat sa nu cad din picioare si sa raman cazuta. Si da, asta sunt eu, o supravietuitoare. Nu, nu, n-am supravietuit din ceva. Supravietuiesc in fiecare zi, pentru ca atata pot. Nu mi-e rusine s-o zic, nu. Pana la urma, nimeni nu stie cum supravietuieste fiecare. In ritmul asta alert, conceptul de fericire, parca nici nu mai e atat de discutat. Mi se pare ca cel de supravietuire a luat toate atributele sinonime cu « relativ », « discutabil ». Sunt genul de persoana pe care nu ai vrea sa o ai ca prieten. Vin la pachet cu norul negru de deasupra capului si e de inteles. Poate daca as respira mai bine, cu tot sufletul, ar zbura si negriciosul asta de langa mine.

Pana la urma, nici eu nu ma vreau ca prietena. Dar n-am ce sa fac. Mamele isi mai pot da copiii spre adoptie, dar eu, trebuie sa traiesc cu el, n-am ce sa fac.

Sunt orice dar nu un entertainer. Si nu ma refer la sensul profesional sau rautacios. Ci la disponibilitatea de a fi deschisa catre oameni. De a sti sa vorbesc cu ei, sa rad cu ei pentru c-am stiut sa zic o gluma. Astea sunt tainice pentru mine. Nu zic, ma mai scot uneori si o nimeresc. Mai am si eu zile bune in care respir destul de ok incat sa vreau sa vorbesc, sa stiu ce si sa fac oamenii sa uite cum sunt de fapt.

Atentie, nu ma plang. Sau nu vreau sa-mi fac reclama norisorului de la etaj.

Mie-mi place sa citesc oamenii, si-n online si-n offline, si cand au fericiri si cand au tristeturi. Iar pe mine, nu mai spun, ca n-am incotro.

Simt ca nu am reusit sa explic ce simt.

Pana la urma, nici nu ma intereseaza sa se alinieze oamenii ca planetele dupa ce citesc textul asta. Stiu ca prea putini gasesc ceva bun in asta, si unde mai pui la socoteala ca nu am niciun talent in a stiliza sau comercializa tristetea.

Mi-ar placea sa fiu entertainerul de care ziceam.

Mi se pare amuzant si vreau sa scriu si aici despre imaginea care tocmai mi-a venit in minte. Un parc, zona de leagane si tobogane, nimeni, eu pe o banca imbracata in clown si norisorul meu care si-a chemat tot neamul. Amuzant e faptul ca urasc clownii si ma asociez cu ei. Si si mai amuzant, cu toata ironia de care dispun, e faptul ca genul asta de entertainer sunt eu, de meserie.

Restul e disperare, speranta, bunatate si rautate. Toate astea intr-o bula unde nu mai e aer. N-am dat din coate cand a trebuit ca sa am si eu o bula mai mare. Amuzant.

Nu zic ca acum ar fi tarziu. Dar nu stiu cat de tarziu se va face pana voi afla eu cum. 🙂

Sa fiti bucurosi !

Lasă un răspuns

