I don’t always like a commercial but when I do e postata de nemti

N-am mai scris de mult pe aici, ce sa-i faci? Mai ia si omul o pauza si se pierde in nimicuri.

So, ca un om inteligent ma uitam la tv zilele astea (multe zile) si am vazut vreo doua treburi care mi-au placut. Si-am zis, „haai, ma, sa scrijelesc ceva pe blogu’ ala”.

Am incercat sa le gasesc in varianta romaneasca, ce-i drept nici nu m-am straduit prea mult, insa noroc cu nemtoii, intotdeauna pusi la punct in toate.

Reclama Telekom 2015 – ceva cu minute multe in toata Europa.

Pentru ca n-avem multe retele de telefonie mobila, evident ca este evidenta concurenta dintre alea pe care le-avem. Asadar, Telekom si Vodafone de exemplu. Daca Vodafone ofera minute in Italia si Spania, Telekom va oferi in toata Europa. Daca Vodafone il au pe baiatu’ ala cantaret, cu mama lui plecata in Italia, Telekom va avea tineri interesanti si efecte cool. Bine, nu e ca si cum reclama asta a fost facuta la noi, insa uite cum se potriveste potrivirea.

Imi place super mult, plus ca-mi trezeste goosebump-urile Harry Potter-esti. Are asa un aer vrajitoresc.

Reclama la Oreo – animatieee

Nu stiu de ce dar am fost suprinsa putin sa vad un animated-ad la noi. Poate ca din cauza faptului ca atunci cand ma gandesc la reclama animata, ma gandesc la reclama aia veche pentru Aquafresh. Adica ASTA. Mmmoribil.

E caterinca oreoiala asta. Parca ma plictisisem de linsul cremei, hăhă.

Cam asta e pentru postarea asta. Canicula placuta in continuare.

Surse foto: imgarcade.comwww.redbeansandlife.com.

Lasă un răspuns

