Ce bine ca Ghita si Vodafone GOT McCann

Pe cat de Ghita e reclama, pe atat de si non-goth e. Nu ca pana acum ar fi fost horror, dar n-am inceput sa behai amuzata cand am vazut prima intrare a lui Ghita pe piata. Am zis ca e ceva altfel, dar nu m-a dat 180 de grade pe spate. 180, ca mie-mi place sa stau intinsa pe burtica precum o studenta inca optimista ca isi va gasi un job decent; si zapez pe JoburiJoburiJoburi, SmartDreamers, AlertHipo si altele, mai ceva ca fanele Orange is the new black, instagramul lui Ruby Rose. Daca ar fi primit vreun rol mai baban, poate ca m-as fi alaturat si eu.

Dar hai sa ne intoarcem la oile noastre. Hihihi, GOT it?

Ce vreau eu sa spun aici, e ca acum DA. Acum chiar mi-a gadilat papilele umoristice, noul spot Vodafone. Au dat-o bines, chiar e un punch-line acolo, frumusal. Bineinteles, „Vine iarna, uai!” ala a fost *badumtss*-ul spotului. Nu stiu cat convinge OARE sa aduca clienti noi, da’ whatev. Mi-a placut micul exces de GOT vs. Ghita joke, cojoace, ciobanesti nervosi, adictia fata de Game of Thrones, astea. Ce nu mi-a placut a fost treaba ca Ghita, cioban, cioban, da’ sa nu stie dă dragoni?

Adica…

Gluma, gluma, da’ doamna parca aduce putin a Daenerys, varianta Jurassic Park. In fine, sa presupunem ca asa e, ciobanii n-au auzit de dragoni, dinozauri. Ca aia e, nici Ghita n-a trait odata cu ei, de unde sa stie? Si nici n-a avut deschidere la basme. Ca e greu sa intri in lumea asta. E numai cu VIP-uri, imparati. Ghita Ciobanul, e cioban.

Intr-un final, iata-va aici reclama, in cazul in care n-ati vazut-o.

Din putinele comentarii reiese ca a prins bine, good job, McCann, keep up the good work! Ghita e fericit sa va AIVE.

ghita_ciobanul

Lasă un răspuns

