„Acesta este link-ul catre Comunitatea Copywriterilor Romani”

In seara asta am primit o veste care m-a bucurat. Foarte tare. Acum ceva timp, am aplicat pentru a fi membru Romanian Copywriter. Intre timp, m-am dat cu altele, am tot incercat sa-mi gasesc un job, inca visez la luxul asta, despre care intr-o zi o sa rabufnesc intr-o postare grasana si nervoasa aici pe blog. Sper totusi sa se schimbe situatia si sa ma fac c-am uitat, cum in tara noastra minunata, care chiar e minunata, dar din alte motive, exista o situatie foarte deranjanta cand vine vorba de angajare.

Anyways, dupa cum spuneam, am aplicat, iar tonight I recieved the big „yes”! Pentru mine e super important si super helpful pentru ce vreau sa fac din viitorul meu. Si plus ca e cute sa scriu pe un site bine pus la punct si respectabil.

Acesta este Romanian Copywriter, locul unde voi incerca sa-mi strecor ideile. 😀

Partea amuzanta, este ca maine aveam (TOTUSI) un interviu pentru vesnicul post la un Call Center. Treaba care nu ma incanta de nicio culoare, iar mail-ul primit de la Catalin Ionascu a fost ca un semn divin: „There is still hope! Don’t make any call center mistake. Cius, God.”

Iar partea draguta, este ca in perioada in care am fost la WeeksOfWork, Romanian Copywriter mi-a fost foarte de ajutor.

Hope to keep up,

yours, truly, future super-creative copywriter

11036662_1606476186277342_5366798432956610520_n

Lasă un răspuns

