In lumea asta mare, exista un Ion foarte classy

Ion-ul despre care vorbesc este John Lewis. It’s a thing. Cred ca toata lumea stie de Johny.

Ei bine, ce vreau eu sa zic, e ca pe langa pantofii minunati marca John Lewis pe care iubitul meu i-a gasit asteptandu-l nerabdatori intr-un SH, shinny and all, oamenii astia au o promovare ireprosabila. N-am ce sa zic. N-are niciun sens sa incerc macar sa caut un nod in papura. Expertiza mea, spune ca totu-i bines aici.

Si dovada ca nu vorbesc prostii, in urmatoarea serie minunata de minunatii advertoriale.

Si cea mai iubita dintre iubite. O iubeam dinainte sa stiu ca este de la JL. Tot urmaream o varianta making-off, si aia draguta.

Oamenii astia chiar au norocul sa dea de alti oameni care-si dau silinta si care au creativitate maldare-gramada.

Apreciati ad-urile bine facute. Din punctul meu de vedere, dincolo de scopul de a vinde, sunt mici bucati de arta.

Aaaaand those second-hand very good looking shoes.

11651286_1606078119650482_1193028977_n

Lasă un răspuns

