More candy for the ad-hungry ones

Desi sunt o isterica spre sociopata, uneori, deviza mea e „less is more”. Imi place simplitatea de mor. Mor-mor? Pedobear? Pentru ca poti s-o iei (and again…pedobear?), s-o modelezi atat de frumos si delicat incat nici nu e nevoie de stat la povesti. Un print misto, din punctul meu de vedere, sau ma rog, pentru mine, este un print minimalist, care, atunci cand i se da drumul in lume, reuseste sa fie un portal de interpretari si momente de „AHA!!”-uri.

Si daca tot v-am zic de astea, ia sa va arat cateva, care mi se par chiar caterinque.

print-ads-1
Hut Weber
print-ads-2
Colgate
print-ads-7
E evident- Pepsi
print-ads-8
Lego
print-ads-9
Oogmerk
print-ads-19
Kielo Travel
print-ads-26
Volkswagon
print-ads-31
Nivea

Asta a fost asa, o delectare de dup-amiaza. Un fel de Visine pentru ochii inrositi de plictiseala.

You’re welcome.

Sursa si pentru inca CAteva din ce-am postat eu, AICI.

Lasă un răspuns

