10 Lucruri care te fac mai destept

Titlul e bullshit. Glumesc si eu. Dar, da, sportul si cititul iti aduc niste beneficii tari la nivelul sistemului nervos. O sa vedeti de ce-am zis de ele.

Uitandu-ma pe Adweek.com am dat de o serie de ad-uri posibil castigatoare la Cannes si am zis sa arunc un ochi si la ceea ce inseamna creme-de-la-creme in materie de advertising, pe anul acesta.

Doua dintre cele douazeci mi-au atras atentia si m-au inspirat incat sa scrijelesc vreo doua cuvinte pe-aici.

  • Primul, Gisele Bundchen- I Will What I Want. Este un ad sugestiv, a fost facut intr-un puseu de idei desteptute, dupa parerea mea. M-a atins chiar si pe mine desi nu sunt model, si nu voi fi vreodata, hihihihi. Cadrul efectiv creat, este unul de dificultate medie, ca sa zic asa, iar ideea ad-ului in sine transmite mesajul dorit si isi atinge scopul de a sensibiliza oameni. Dincolo de treburile astea, sunt supi sa vad ca din nou, femeia este cel mai bun subiect aflat exact in centrul tuturor discriminarilor. Daca e grasa, de culoare, cheala, prea machiata, si nici nu face baie-n lapte, e posibil sa fie candidatul perfect la titlul „Cel mai prost din curtea scolii”. Pe de alta parte, in ad-ul respectiv apar si asa-zise comentarii de natura pozitiva la adresa domnisoarei; dar asta nu linge nici cu talpa de la pantof ranile atunci cand esti diva si sar catele pe tine din toate partile. Din pacate, inca nu s-au inventat manusi de box magice.

Si iata si campania:

  • Al doilea, Experience the power of a bookbook. Uhm, e tare si asta. Ikea se ocupa de toate amenajarile interioare. Si la tine acasa si la tine in cap. Cred ca tipul si rolul, cum si-l joaca este singurul element disturbing pentru mine. In primele 5 secunde am crezut ca va fi un spot in care el urmeaza sa ia o lampa din-aia de hartie, de la Ikea si sa-si dea cu ea in cap. Gen, „carteacartea, cat e carteacartea?” Per total e funny, putin self-pleasing asa, ca s-au gandit sa faca un spot pentru o simpla revista pe care o primesti MOCA. Isi permit oamenii. Am inteles de bun inceput ca or sa prezinte cartea ca pe un device, de cand plutea ca nebuna pe un fundal cu iz high-tech. Chestie care mi-a placut foarte mult. Cred ca mai e pe undeva ideea asta, dar una peste alta este o ironie buna la adresa fenomenului de „supra-tehnologizare” a omenirii. Mai ales daca ma gandesc c-ar fi ras strict de noi romanii si de campania aia Vodafone, care lupta pentru „Un smartphone pentru fiecare roman”. Adevarata treaba.

Cam asta e, spotul numero dos:

Enjoy, si tineti aproape!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s