Your message was succesfully sent.

Tare mult as vrea… (Citeste-ma!)

From: Aliman Alexandra

To: contact@romaniancopywriter.ro

Jun 10 at 9:41 PM

…sa scriu pe site-ul tau.
Hei, hei. Iti scriu, Romanian Copywriter, pentru ca imi place de tine si imi place cum gandesti. Chiar daca te-ai impersonat sub forma unei pagini online, eu as vrea sa ne imprietenim. Iar eu cand ma imprietenesc cu cineva, imi place sa fac schimb de idei si experiente. Imi place la fel de mult ca si tie treaba asta cu publicitatea si visez sa ajung ceea ce spune si numele tau, un copywriter, mandra ca e romanca. Sunt la inceput de drum, cu o facultate semi-terminata intr-un domeniu nu foarte compatibil cu mine; desi sociologia de baza ma atrage din simplul fapt ca firea mea e pusa pe nascocit teorii teorioase in fiecare moment al zilei, daydreamer-ul din mine are visul conturat acum. Si acela are contur de spot publicitar, alteori se metamorfozeaza intr-un print misto, lucruri frumoase. De ce vreau sa fiu copywriter? Probabil este intrebarea pe care tu, Romanian Copywriter mi-ai adresat-o mie telepatic, exact acum 5 secunde. Sunt o buna ascultatoare, si de aceea tin sa-ti raspund. Pentru ca iubesc cuvintele mai mult decat pe mine. Si pentru ca societatea m-a invatat, si nu prin amfiteatre, ca e bine sa presari putin egoism peste briosa din sufletul tau. Imi doresc sa fiu regina lor. La reine de la paroles. Vreau sa am regatul meu, unde voi sede hipstereste pe tronul meu facut din perne si de unde voi juca sah cu sentimentele pe care eu cu manutele astea doua le voi creea oamenilor, ca un MC la o tastatura micuta si uzata atat cat sa-mi faca ochii mandri. Am si un blog, unde mai scriu una-alta. In mare, am turnat deja un milimetru de fundatie carierei mele. Ok, poate doar jumatate de milimetru. Dar, cum intotdeauna exista un „dar”, vreau sa iau acest cuvant si sa folosesc semantica omofonului sau. M-am gandit ca ar fi tare. Tare ca urmatorii doi centimetri de fundatie pe care i-as turna impreuna cu tine. I thought, let’s give it a try.
So, this is it: Alexandra se uita la reclame. Si astept un feedback cu inima cat un purice.
Te salut, domnule Romanian Copywriter!
Ma intitulez,
Alexandra, cea care se uita la reclame.
Lasă un răspuns

