Spala-te la cuc, bai frumosule!

Am auzit zilele astea de un leac impotriva luarii pauzelor de la scris pe blog. Cica bataile cu degetul aratator pe obraz in stil de „ba, sa-ti fie rusine”, au efect. Acuma, na, eu ridic alt deget in aer si-l indrept catre nimic, ca viata e greoaie cand esti anu’ 3.

De altfel, am mai auzit ca e bine sa te speli. Sau daca nu, macar sa te dai cu deodorant. Axe zice ca cel mai bun deodorant e Axe. Dar ca sa nu li se bata si lor obrazul, ca nu e frumix asa doar cu șprei, au scos o chestie revolutionara. Am zis ca-i vis cand am vazut, chiar daca Avon de exemplu a avut o gramada de variante de lucruri abrazive pentru scrub. Sau mai popular spus: pentru raschetat jegul. Ba, da’ asta macar e Axe, stii, nu se compara. Avon, ca asa e viata nasoala, ramane jegul din buricul lui Axe.

Anyway, „Clean your balls” se intituleaza reclama care se face vinovata pentru aceasta postare. Marca Axe, in cazul in care nu era evident; reclama in care o duduie cheama alta duduie sa scape de dudu niste mingiute. Mai mici, mai mari, cert e ca toate au scopul de a fi spalate, pentru ca oamenii sa se poate juca linistiti cu ele. Bineinteles ca in romana nu suna la fel de kinki toata treaba asta, si ca oricum n-ar fi prins. Probabil nici n-ar fi acceptat CNA-ul asa ceva, dar pe mine m-a facut sa rad. Pe interior. Dar ideea e ca am ras. Si nu neaparat de ghidusia mesajului ci de o treaba penibila care am zis ca nu se mai termina.

O sa vedeti, cand o sa dati play la reclama, scena de la inceput, in care spalatoreasa de serviciu imbaiaza niste mingi de ping-pong si i le frumusel lu’ pretenara ei, ca sa se joace si ea putin cu ceva frumos. Acuma, eu stiu ca toate, absolut toate scenele din reclama asta sunt cu tenta sexuala, dar sa stai 14 fucking secunde sa te uiti la una care invarte niste bilute in mana si pare mai excitata decat Grey cand o lovea p-aia mica CU CUreaua (lasa ca merge o cacofonie din cand in cand), ti se culca de nici n-o mai vezi. Si da, le-am numarat!

BINEINTELES ca trebuia sa fie un pic rasisti si sa-i dea tipului caucazian doua mingii de tenis si lu’ domnu’ mai de culoare UN SAC INTREG DE MINGII DE FOTBAL.

Si hai sa o luam logic. Daca treaba aia, un-fel-de-perie-scrub-whatev are menirea de a ma spala pe mine bine-bine, ce jesus christ l-au mai pus pe domnu’-n varsta sa-si aduca si el balls-urile vechi si ponosite (si foarte uzate de altfel, if you know what I mean)? Ca eu o sa inteleg ca *mama, frate, ia-mi si mie 3 Milka, diseara, te rog io frumos, ca ma spal cu buretele Axe si fuge celulita dă pă mine zici ca e pă ciuperci, ejnebun?*

In fine, I’ve got nothing more to say, zic CA ce-am zis pana acu’ e citibil si face placere la ochi.

Aici si spotul Axe. Sper sa n-aveti nevoie de buretele ala sa va spalati ochisorii…BECAUSE YOUR EYES MAY BLEED.

Ciusy.

Lasă un răspuns

