Au innebunit salcamii din capsor

Se poate sa visezi advertising? Bineinteles ca se poate. Dar m-am ambalat eu cam tare. Anyway, n-o lungesc. Ideea e ca piticii mei au lucrat aseara pentru Carlsberg si nu stiu daca sunt in momentul asta uan handrued % apta sa descriu exact ce-a vrut visu’ meu sa zica, dar incerc.

Club, nightlife, doi n*ggery, rapperi, grillz-uri de aur, d-astea. Tipul numero uno a dat mare bairam, de baut, bani, femei. Tipul numero dos zice „Boss, ce-i asta? Eu si cand rap-aiam in garaj dadeam licori mai bune.” Si face o incursiune in trecut si-i arata la baiatu’: pentru aia la dieta, apa ionizata cu lingouri de diamante, pentru aia rebeli fresh-uri din cocos aurit iar pentru aia misto, Carlsberg.

Conceptul e acelasi: „probably the best beer in the world” doar ca se duce in sensul in care „fo’ shizzle the best beer in the world”.

Bineinteles ca din motive de uitarea detaliilor am dat-o in caterinque.

Hope you laughed about it.

Lasă un răspuns

