O bucatica din mine s-a nascut sigur pentru guerrilla marketing

Imi creste pulsul cand vad ad-uri de guerrilla. Efectul de ciocolata. E mare nebunie in capu’ meu cand dau de de-astea. Nu sunt nici pe departe vreo profesionista sau vreo citita cum se spune. Sunt doar un om care gandeste mult si vorbeste putin. Definitia generala a „ciudatului”. Si din atributul asta cred eu, am reusit sa scot o calitate; pentru ca am luat defectul si am zis ca pot sa fac „asta” cu el. Conteaza cum te valorifici TU, pentru ca altfel n-o va face nici ma-THA.

Anyway, am dat-o in altele. Propun o clatire de ochi cu niste super creativitate. Enjoy!

Si asta…

Sursa: aici.

Lasă un răspuns

