Am fost copywriter pentru 4 zile si mi-a placut rau

WOW

Sau mai simplu, WOW. Doua saptamani care mi-au placut cap-coada. Genul ala de perioada care te face sa-ti placa sa te trezesti dimineata si care mai tarziu te face sa plangi ca nu mai ai de ce s-o faci. Fuck this! Am invatat niste treburi pe care nu vreau sa le uit, ba mai mult decat atat, vreau sa le fructific; nu mananc multe fructe da’ pot face dintr-un mar o idee.

Un proiect european sustinut si dres pe de-a-ntregul de catre simpaticii de la Centrade. Oamenii astia, cat am stat la ei, au reusit sa ma faca sa ma lepad de scepticismul romanesc; ala care se activeaza cand vezi ca oamenii sunt draguti cu tine, si tu esti *tu de ce-mi zâmbeşti, tu ce vrei să-mi iei?* #Deliricedevina

Acasa la Centrade, e ca acasa.

Stiam ca Centrade e misto. Stiam ca intr-o agentie de publicitate e frumix, da’ nu ma asteptam la atata creativitate; oriunde te uiti. M-as mai duce douaj’ de saptamani la ei.

Am lucrat la o campanie de promovare reala, pentru un client real, intr-un cadru real. Emotii reale. Imi dau seama ca oricate sentimente se rostogolesc acum in pieptisorul meu, e prea misto ca sa stiu cum sa zic. E o problema. Tocmai la asta vreau sa lucrez.

Mmmmpoate nu e cel mai bun text pe care puteam sa-l scot, insa cred ca transmite ceea ce-mi doresc sa transmita. Fericire atat de multa incat am obosit sa zambesc; dorm putin ca sa-mi incarc zambeto-bateriile.

Va las aici o trebusoara draguta de pe holul de la intrare la care mi-am atarnat ochii.

anti-smoking-awareness-cigarette-small-88120

Anti-smoking awareness. Plus alte chestii misto aici.

Cam asta e. Multumesc, Centrade!

Sursa foto: aici si ea.

Lasă un răspuns

