Bieber n-are ce barbieri

JB-campaignCarousel-1280x610-1

Intotdeauna mi-a placut cromatica alb-negru in poze. Poti sa pui si-o pereche de sosete intr-o poza alb-negru si tot arata misto. Dar Calvin Klein a ales ca model pentru a ne arata colectia primaverii 2015, pe nimeni altul decat Justin Bieber. Bieber sau Needle? PHOTOSHOP!

Preferam sa vad doar chilotii in poza aia; eventual atarnati de cea mai uzata funie de rufe, prinsi cu cele mai ruginite carlige. Si tot era mai interesant.

Da’ nu ma, ca CAlvin Klein a vrut sa faca un ad care inspira masculinitate. Ad-ul asta trebuie sa-l faca pana si pe Dexter ala micu’ sa-i cumpere si magia sa se produca. Upgrade: Dexter Morgan. Da, ma, asa a aparut serialu’.

Eu port ochelari, sunt straight, nu-mi plac culturistii dar apreciez un muschiulet bine facut SI mai mult decat atat, eu l-as lua pe Bieber de-o aripa si inca i-as da cereale dimineata, Minimartieni si l-as baga in pat la 9 cel tarziu.

Nu vad barba la el. Nu ca vorbeste admiratoarea de barbosi, acum, dar eu efectiv, nu vad barba! Individu’ asta abia a facut 21 de ani. Abia a devenit major. What about David Beckham? Use him! He always works!

Oh, and Nick Jonas… Isi da pantalonii jos si se apuca de anaconda da’ macar i-a dat barbita. Gen:1297649352008_ORIGINAL

Anyway, nu! Justin Bieber, nu. Si l-au mai si photoshop-at; ca da, bagabonteala te face pachet de muschi. Iei gazonu’, rulezi o parcela intreaga si tragi in piept. Asa faci piept, mai nou, am auzit.

Sau mai bine ar lasa thug life-ul in pace si si-ar creste niste barba si niste creier. Ah, si niste fani mai ok.

Concluzia? Revizuiti-va comportamentul, calvin-advertiseri, c-o dati in beri-beri; „beri” de la „Bieber”. Hihihihi.

Sursa foto: http://explore.calvinklein.com/en_EU

Lasă un răspuns

